Ofte stilte spørsmål

Hvordan fungerer det?

Legg ut oppdrag gratis

Her kan alle, både private og bedrifter, inkludert transportører, legge inn transportoppdrag innenfor ønsket kategori. De som legger ut sitt transportbehov på vegne av et firma, kan velge å bruke en hotmail adresse etc, dersom man av ulike årsaker ikke ønsker å tilkjennegi firmaet. De siste detaljene rundt oppdraget som ikke lar seg kommunisere via nettsiden må avtales direkte med transportør.

Kort oppsummert:

  1. Opprett oppdrag med relevant informasjon.
  2. Publiser oppdrag.
  3. Vent på svar fra transportører.

Kjøp tilgang

Ved å betale for tilgang, vil du se alle ledige transportoppdrag med adresse – og kontaktdetaljer som ligger på siden til enhver tid. Alle oppdrag uten adresse – og kontaktdetaljer vises gratis i en listevisning under linken «Få tilgang». Her kan man se hvilke ledige oppdrag som finnes før man velger å betale for tilgangen. Det er et krav at du som transportør må registrere ditt organisasjonsnummer sammen med øvrig kontaktinformasjon for å kjøpe tilgang. Det er du som transportør som må ta kontakt med den som har lagt ut transportoppdrag. Partene må selv bli enig om pris og andre detaljer for gjennomføring. Oppgitte priser er eks moms.

Kort oppsummert

  1. Kjøp tilgang i ønsket periode.
  2. Se alle oppdrag med adresse – og kontaktdetaljer.
  3. Ta kontakt med oppdragsgiver.

FAQ


Nei, det gjør vi ikke. Vi tar kun betalt for tilgangen til å se oppdragene med alle detaljer.

Kvittering blir sendt på e-post ved kjøp, og dessuten vil du finne den igjen på «Min konto» når du logger inn.

Hvordan transportkjøper og transportør gjør opp seg imellom, er opp til partene. Et forslag som er enkelt og greit er f.eks Vipps bedrift.

Nei, det kan du ikke. Men dersom du skal legge ut oppdrag og du ikke ønsker å tilkjennegi firmanavnet i innlegget, kan du gjerne bruke en privat Hotmail eller G-mail adresse til tross for at du legger inn oppdraget på vegne av en bedrift.